Sidor

fredag 19 oktober 2012

Nu börjar det!!!

Senaste gäddfisket jag gjorde var innan midsommar!
Nu är det dags att köra igång på riktigt! Sitter i just detta nu och fixar inför helgens fiske.
Jag kommer försöka att varje fiskedag uppdatera bloggen med riktig start imorgon då jag avser att starta med att fånga in ett stort antal fläskmörtar inför kommande dagar!
Har ett antal idéer och vatten att testa kommande säsong.
Vill i detta inlägg bara visa den otroligt FULA men dock roliga hoodtröja jag fick av Henrik, Tobbe och Magnus Diesner senast vi sågs. Jag fyllde 40 år i sommar så denna var en del av presenten jag fick. Mer ska visst komma med posten :)
Jag kallas ju Suggan som vissa av er känner till. Taget från min första båt som hette just Löddesuggan. Döpt innan jag hunnit landa en RIKTIG gris. Kaxigt eller målmedvetet..? Avgör själva ;)
Att alla kvinnor vill ha mig är ju inte svårt att räkna ut - men kanske var den nedre texten snarare en rolig hint om vad jag sysslar med civilt ;) Ni kan ju se själva...   
http://www.michaelni.com
Nu ska jag fixa vidare med alla ton grejor som ska packas i bilen imorgon...

/Suggan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar