Sidor

måndag 22 oktober 2012

Mycket tid på vägarna...

...tänkte blogga live från mobilen i helgen. Men blev lite tid över samt att jag tekniskt inte lyckades få till det med Iphonen. Man är för gammal...?
Helgen ängnade jag åt att försöka få tag i ett stort antal fina mörtar, men ingenting ville sig. Det var för varmt och betesfisken hade inte samlat sig där jag brukar hitta dom.
Jag hade för avsikt att kombinera resan med ett gäddmetepass också - men det blev inget med det heller.
Men annars var det som vanligt... ett ton utrustning i bilen inklusive min aluminiumbåt på taket. Tilläggas kan också sägas att jag också sov i bilen. Märkligt nog kan jag nästan tycka det är lite mysigt ibland. Har jag inte gjort det på ett tag så kan jag sakna det...
Jag ska inte säga hur många mil jag gjorde denna resa, men mååånga blir det utslaget på ett år.
Nu ligger fokus på ett intressant fiske till kommande helgen tillsammans med vännen David Lundqvist. Länge sen vi både träffades och fiskade ihop.

/Suggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar