Sidor

lördag 14 december 2013

Helt oväntat men uppskattat!!

Kom hem från jobbet torsdag kväll kl 22.30. Började speka i dagens post och hittar ett brev till mej från Abu Garcia. 
Klämde lite på det och tänkte att det är väl någon reklam el något erbjudande.
Lät brevet ligga och tog två mackor med Julskinka och Jonnys senap på med ett glas mjölk.
Öppnade sedan brevet och blir helt ställd!
Grattis Torbjörn Jonsson, du har vunnit Guldrullen för största Abborre. I brevet låg ett tygmärke och en guldnål från Abu Garcia.
Stod att rullen kommer i ett separat paket.
På fredag eftermiddag låg den i brevlådan:)
Helt jävla oväntat och inget jag ens haft tanken på att det skulle leda till:)
Har vunnit Guldrullen förut men den gången hade jag i alla fall tanken på att det kunde ske. Denna gången har jag inte ens lekt med tanken!


Tackar Abu Garcia ödmjukast för rullen:)
Läste att det är livstids garanti och fri service, inte dumt alls för den som tänker fiska med en sådan rulle!
Givetvis vill jag fånga både större gädda och abborre än vad jag tidigare gjort, får se vad det leder till den dagen det händer:)

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar